3 maart 2015 | Microsoft Office als tool voor communicatie en inzicht

Mini-Symposium-Erwin-scheffer-Microsoft-office-als-tool-voor-communicatie-en-inzicht

Aanmelden Mini-Symposium
Vul hieronder uw gegevens in om u aan te melden voor het Mini Symposium van Erwin Scheffer ‘Microsoft Office als tool voor communicatie en inzicht’ op dinsdag 3 maart 2015.

[gravityform id=”8″ name=”Aanmelden Mini Symposium ‘Microsoft Office als tool voor communicatie en inzicht'” title=”false” description=”false”]

Bewuste keuzes maken over het gebruik van automatiseringsmiddelen is vaak niet aan de orde.
Men gaat er vanuit dat alle mensen die in dienst zijn of komen, wel overweg kunnen met Outlook, Excel of Word. Het probleem is dat werknemers zichzelf altijd overschatten in hun kennis, of zich schamen dat ze bepaalde vaardigheden niet hebben. Een gemiddelde werknemer is zich niet bewust van het feit dat hij of zij dagelijks vele keren gestoord wordt door binnenkomende mail. Het is zeer voor de hand liggend om de mail direct te behandelen. Is dit altijd nodig? Stelt men in de stroom van informatie wel de juiste prioriteiten? Het maken van afspraken over het voorgaande wordt nagenoeg niet gedaan in de praktijk.

Snelle informatie is opdrachten winnen
In de meeste bedrijven is een grote hoeveelheid informatie aanwezig. Databases, al dan niet op maat, zijn in diverse soorten en maten aanwezig. Het grote probleem van onze tijd is hoe we deze informatie nuttig maken.

Hoe maken we overzichten? Excel in combinatie met Word en PowerPoint bieden u een oplossing op maat.
Voorwaarde is dat uw medewerkers met deze programma’s om moeten kunnen gaan. Onderzoek wijst uit dat de gemiddelde medewerker maar 15% van de mogelijkheden van de Microsoft Officeproducten kent en gebruikt. Onderzoek wijst ook uit dat als uw medewerkers goed opgeleid zijn in deze programma’s
u sneller de juiste informatie krijgt. In de praktijk resulteert dit in sneller zijn dan uw concurrentie en opdrachten binnen halen omdat u ook de informatie van en voor uw klanten sneller kunt interpreteren en verwerken.